Problem z podłączeniem pulpitu zdalnego na Mac’u

Jeżeli Twój Mac ma problemy z połączeniem z serwerem pulpitu zdalnego i wyświetla komunikat:

Usługa Podłączanie pulpitu zdalnego nie może zweryfikować tożsamości komputera, z którym chcesz nawiązać połączenie.

wygląda to mniej więcej tak:

usluga-podlaczanie-pulpitu-zdalnego-nie-moze-zweryfikowac-tozsamosci-kopmutera-zdalnego

spróbuj zastosować takie rozwiązanie:

1. Usuń plik RDP, który został prawdopodobnie utworzony po nieudanej próbie nawiązania połączenia. Plik będzie w katalogu:

/user/{username}/Documents/RDC Connections

chodzi o np. taki plik (Default.rdp):

usuwanie-pliku-rdp

2. Jeszcze raz uruchom podłączanie pulpitu zdalnego i upewnij się, że w pole DOMENA jest puste. (Niestety nie dysponuję polską wersją tego okna, ale angielska powinna pomóc zidentyfikować pole, które należy wyczyścić)

puste-pole-domeny-przy-podlaczaniu-rdp-na-macu

Rozwiązanie jest sprawdzone pomiędzy Mac i Windows Server 2008R2 – i działa!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

3 myśli nt. „Problem z podłączeniem pulpitu zdalnego na Mac’u

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *