Agito Opinie – uwaga, Agito wprowadza w błąd!

Agito opinie – czy im wierzyć?

Uważajcie na zakupy na Agito.pl! Chciałem kupić zestaw Lego, a o mały włos wcisnęliby mi zestaw baterii! Mimo znanej marki, sklep Agito posuwa się do niecnych praktyk, zapewne wprowadzając kupujących w błąd i licząc pewnie na to, że część nie skorzysta z prawa do zwrotu. Ofertę Agito odnalazłem na Ceneo (http://www.ceneo.pl/1642569):
Wyniki wyszukiwania na Ceneo

Wybrałem Agito, rozumiejąc, że dostanę klocki i zestaw akumulatorów – oferta pojawiła się wśród zestawów klocków, w odpowiednim wyszukiwaniu. Strona Agito wydawała się potwierdzać moje założenie, do tego produkt okazuje się być bestsellerem Agito:

Ponieważ wszystko, włącznie ze szczegółami (http://www.agito.pl/zabawki/lego-technic-zestaw-akumulatorow-8293.2215.467251.html?utm_source=ceneo.pl&utm_medium=Feed&utm_content=467251&utm_campaign=wszystkie) wyglądało ok:

Szczegóły oferty Agito

to zacząłem składać zamówienie. W ostatniej chwili jednak przed kliknięciem w „zamów”, stwierdziłem, że tytuł oferty nie jest jednoznaczny i jednak chcę się upewnić.
Napisałem więc do Agito pytanie i poniżej rezultat:

Odpowiedź Agito

Biorąc pod uwagę, że:

1) opis szczegółowy jednoznacznie wskazuje, że przedmiotem zakupu są klocki Lego
2) na zdjęciach w Agito prezentowany jest zestaw klocków (a nie akumulatory)
3) wyłącznie niejasny tytuł może sugerować, że chodzi o same akumulatory, a nie zestaw klocków
4) cena skalkulowana jest w taki sposób, żeby była zbliżona do rynkowej ceny prawdziwego zestawu LEGO 8293

wnioskuję, że Agito posługuje się manipulacją, żeby wcisnąć źle opisany produkt.
Nie ma mowy o przypadkowej pomyłce, ponieważ wystarczyło:

1) zatytułować opis produktu „Akumulatory do zestawu Lego 8293”
2) opublikować zdjęcie tego co jest faktycznie przedmiotem aukcji
3) podać parametry akumulatorów, a nie zestawu klocków

Agito tymczasem „ubiera” zestaw akumulatorków w opakowanie zestawu LEGO.

Opinie o Agito w sieci znajdziecie różne – ja wyrobiłem moją na rzeczywistym przykładzie.
Praktyki stosowane przez Agito są odstręczające, ponieważ próbują wykorzystywać słabości użytkowników (brak czasu i pośpiech, brak wystarczającej wiedzy, silną sugestię że kupowany jest produkt inny niż faktycznie oferowany), do nakręcania biznesu.
Uwaga na zakupy na Agito, trzeba im bardzo patrzeć na ręce.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.4/5 (7 votes cast)

27 myśli nt. „Agito Opinie – uwaga, Agito wprowadza w błąd!

  1. gropus

    Po 4 dniach nie wysyłania towaru, prawie 2 godzinnym oczekiwaniu na infolinii (okres przedświąteczny) uprzejmie zostałem poinformowany abym zadzwonił w tej sprawie jutro. Następnego dnia dowiedziałem się od jakże uprzejmej pani, że niestety towaru na magazynie nie posiadają, i jeżeli sobie życzę mogą mi zwrócić gotówkę. Na moje pytanie kiedy dostępny będzie towar, i dlaczego w takim wypadku sami nie kontaktują się z klientem nie potrafiła udzielić odpowiedzi. Na koniec w sposób żartobliwy i niepoważny otrzymałem zwrot gotówki, z dopiskiem ” w związku z pana prośbą, zwracamy wpłaconą kwotę” W związku z moją prośbą czy nie wywiązaniem się firmy z umowy do zakupu? Pytanie zostawiam do własnej odpowiedzi.

    Odpowiedz
    1. jkz

      Sklep internetowy jest bezwzględny.
      Sprawdzaj 3x co chcesz kupić i 3x jak już kupisz.
      Popełniłem błąd przyznaję. Kupiłem (osoba prywatna) opony w rozmiarze 16 zamiast 17. Kupiłem z wyprzedzeniem 1 miesiąca. I zorientowałem się dopiero u wulkanizatora. Czyli minął termin 10 dni na zwrot. Prosiłem o wymianę za dopłata na większe i 800 zł droższe. Niestety sklep Agito nie wyraził zgody i ponad 1000 zł poszło w kanał. W każdym normalnym sklepie pewnie nie było by z tym większego problemu.
      Wszystkie sprawy załatwiane są przez telemarketerów, którzy nie mają ani kompetencji ani interesu by ci pomóc, a z nikim kompetentnym nie porozmawiasz, bo wszystko jest wirtualne. To są koszty zakupów w sieci i proszę sobie je wkalkulować i być bardziej ostrożnym niż ja.
      Pozdrawiam

      Odpowiedz
  2. gregwlkp

    Ostrzegam również przed AGITO , kupione 2 tablety , jeden po miesiącu przestał działać , wysłany do serwisu który stwierdza iż puściły luty wewnątrz urządzenia przez za mocne naciskanie klawiszy i odmawia uznania gwarancji – koszt naprawy 180 zł. ( tablet nie nosi żadnych śladów uszkodzeń zewnętrznych) , oczywiście sprzedający AGITO umywa ręce.
    Wg. mnie ta ich gwarancja to jest jedno wielkie oszustwo !!!

    Odpowiedz
  3. anonymous

    Wszystko jest czytelne, opisy nie są manipulacją skoro w tytule jest Lego technic zestaw akumulatorów to jak można gderać o manipulacji ? Bardziej zastanowił bym się nad inteligencją klienta…
    A co do innego komenta, to jednak jakaś odpowiedź padła. Więc jeżeli zapytanie było czy życzy pan zwrotu gotówki to domniemam że było również o to czy poczeka pan na dostępność towaru, więc co jest żartobliwego w sformułowaniu zgodnie z pana proźbą ? hehe, dajcie se siana ludzie.
    Opinie są jak dupa. Każdy ma własną.

    Odpowiedz
    1. Wirus Autor wpisu

      „Inteligencja klienta” zakłada, że jeżeli na zdjęciach są pokazane wyłącznie klocki, a nie akumulatory, a opis wyraźnie zaczyna się od LEGO Technic, po czym w szczegółowym opisie mamy: Marka Lego, Rodzaj zabawki klocki, Nr. katalogowy 8293, Przedział wiekowy 9-16 lat, to klient jest oszukiwany, bo sensowny opis akumulatorów zawierałby… opis akumulatorów, a nie klocków.

      Także stwierdzenie „ożywiaj swoje modele LEGO Technic przy pomocy silnika Power Functions” reklamuje silnik, czyli zestaw klocków 8293, a nie same akumulatory.

      Drogi Anonimie – nie ma sensu bronić czegoś, co jest nie do obrony. Nawet jeżeli działanie Agito miało na celu „tylko” oszukanie robotów wyszukiwarek, żeby załapać się na więcej wyszukiwań, to jest ono wrogie wobec klienta.

      Odpowiedz
  4. fit

    Niestety jako firma nie polecam sklepu. Produkt MSI Wind Top AE2051-035XEU, który został zakupiony pracuje głośno jak 15 letni sprzęt. Ponieważ została wystawiona faktura nie ma możliwości zwrotu. Jakie to wygodne.

    Odpowiedz
      1. Marian

        Michałek, ciebie to chyba ojciec pogrzebaczem zrobił.
        Co ty masz między uszami, słomę?

        Sklep powinien sprzedawać NOWY i SPRAWNY towar…jeśli sprzedali uszkodzony w cenie nowego to powinni wymienić na nowy i sprawny a nie naprawiać bubla (być może z odrzutu)….przynajmniej w normalnych sklepach wymieniają….ale najwyraźniej to całe Agito to takie H…D…i KAMIENI KUPA.
        Sprzedali ZEPSUTY produkt w nadzieji że klienta zniechęci procedura reklamacyjana jeśli wartość produktu nie była wysoka i wciskają różne przechodzone dziadostwo które niemcy czy angole zwracają u siebie w ramach rękojmi.

        Odpowiedz
  5. Aneta

    Ja także nie polecam!!!!!!!
    Masakryczna obsługa i zgadzam się z przedmówcami, że zwyczajnie manipulują ludźmi. Mnie sprzedano towar którego nie mieli. Wysłali inny. Potem po reklamacji usłyszałam że to pomyłka mam odesłać i przyślą następny bo mają. Po odesłaniu okazało się że nie mają. Oczywiście zwrócili pieniądze bo innego wyjścia nie mają, ale bez opłaty kurierskiej!!!!!!!!! No i obracali moimi pieniędzmi przez 3 tygodnie. Też bym chciała dostać tysiąc złotych na miesiąc bez odsetek i jeszcze zarobić na przesyłce. SUPER prawda a może to jakaś nowa forma parabanku!!!!!! MASAKRA!!!!!!

    Odpowiedz
  6. Radek

    Nie zgadzam się z tymi opiniami. Zamawiam od nich sprzetjuż od dłuższego czasu, w ciagu dwóch dni przychodzi. Wszystko zgodne z opisem. Reklamowałam kuchnię gazową, serwisant był na drugi dzień a nowa kuchnie dostałam po kolejnych dwóch. jak dla mnie wszystko super :)

    Odpowiedz
  7. Łukasz

    TEN SKLEP TO JAKAŚ TOTALNA PORAŻKA.ł Człowiek wysyła przelew online żeby było szybciej a i dostaje lakoniczną i śmieszną odp że nie otrzymali przelewu i mimo wysłania potwierdzenia babsztyl sie upiera prze swoim z biura obsługi niech ktoś ją wywali działa na szkode firmy chyba że to jest standard firmy i zachowanie takie jest aprobowane.

    Odpowiedz
  8. michal

    A ja polecam Agito…fakt, kupiłem u nich kiedyś płytę główną, która okazała się niesprawna…fakt, czekałem 3tygodnie bez możliwości złożenia komputera…ale, kurier na ich koszt, więc reklamacja bez wychodzenia z domu to raz…zero prob zwalenia winy na mnie to dwa…wymiana sprzetu na nowy, dzialajacy bez zarzutow juz trzeci rok to trzy…w tak ogromnej firmie zdarza się, że coś czasami działa nie tak jak powinno…ale popatrzcie na swoje miejsca pracy…czy nie narzekacie, ze coś nich funkcjonuje nie tak jak powinno ??…na pewno narzekacie, niech to będzie konkluzja mojej wypowiedzi

    Odpowiedz
  9. jarek123

    AGITO to ZLODZIEJE bo jak mozna nazwac kogos kto otrzymal zaplate a nie wysyla towaru??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Odpowiedz
  10. Dżasta

    Również nie polecam.
    Pierwszy raz zakupiłam coś (tablet 600 zł) w Agito i ostatni. Wysyłka miała być 2-3 dni, natomiast ja czekałam ponad 2 tygodnie. Telefonicznie poinformowano mnie, że na dniach zostanie wysłana (na dniach czyt. 2 tygodnie). Po prostu nie mieli tableta na magazynie i musieli zamawiać, dlatego to tak długo trwało. Tablet w końcu doszedł i już chciałam im to wybaczyć, ale wtedy zaczęły się schody. W zestawie nie otrzymałam dwóch części, które były niezbędne. Co się z nimi stało nie wiem do dziś, czy ktoś je wyjął z pudełka, czy co. Złożyłam reklamacje, ale poinformowano mnie, że te części mi się nie należą, ponieważ nie znajdują się w każdym zestawie i są akcesoriami dodatkowymi, które muszę domówić poza ofertą podstawową. To tak jakbym kupiła nowy telefon bez ładowarki i baterii. Zrobiłam kolejną reklamację, kupiłam najdroższą wersję tabletów, aby mieć wszystkie akcesoria, które są w zestawie. Na stronie Agito i na stronie producenta są wypisane akcesoria, które powinnam dostać, a oni próbują mi wmówić, że to, że są wypisane nie znaczy, że wszystkie są w zestawie. Konsultant robił ze mnie idiotkę i twierdził, że źle interpretuję ich stronę. Mało tego na odwrocie pudełka tableta również są pokazane akcesoria znajdujące się w zestawie. Konsultanci byli nie uprzejmi, zbywali mnie, każdy każdego bronił, nie chciano mnie połączyć z osobą, która się zajmuje moją reklamacją, wyłączano się. Z kimś wyższym, np. kierownikiem również nie chcieli mnie połączyć. Mówili, że oddzwonią w tej sprawie, ale potem twierdzili ?My nie kontaktujemy się z klientami telefonicznie, kontakt mailowy jest lepszy, nagrywane rozmowy ciężko odtworzyć?. Nigdzie na stronie nie jest napisane, że to zestaw podstawowy tak jak mi Agito próbowało wmówić, że takowy zakupiłam, nie jest wyszczególnione też które części są podstawowe, a które dodatkowe. Zadzwoniłam więc do producenta, który potwierdził, że wszystkie wypisane części powinny być w zestawie i był w szoku, że czegoś mi brakuje. Agito wysłało wiadomość do producenta, który rzekomo powiedział, że zestaw jest ok i nic nie brakuje. Zmyślone. Dzwoniłam i powiedziałam, że chyba mają błędne informacje, bo mnie powiedziano zupełnie co innego. Sprawa była już prawie u Rzecznika Praw Konsumenta, bo nie zamierzałam im darować. W końcu nie kupiłam tableta za 200 zł, tylko 600. Przypadkowo dzwoniąc na infolinie połączyło mnie akurat z osobą zajmująca się moją sprawa, okazała się być kompetentna (chyba jako jedyna z całej firmy) w przeciwieństwie do reszty osób tam pracujących i w końcu okazało się, że części zostaną dosłane. Zostały dosłane, ale po jakim czasie i ile człowiek musiał nerwów stracić.
    Powiem szczerze, nigdy więcej, osoby tam pracujące są nie kompetentne, nie mają pojęcia o sprzedawanych towarach, wciskają ludziom ciemnote, robią z nich idiotów i ludzi którzy się na niczym nie znają, są bardzo nie uprzejmi, myślą sobie co mi tam jakaś baba będzie gadać, czyste cwaniactwo. Bardzo żałuję zakupu w tym sklepie i nie polecam nikomu !!

    Odpowiedz
  11. maria

    ja już miesiąc czekam na zwrot pieniędzy za odesłany towar………. na dodatek towar okazał się wadliwy – GPS z nie działającą lokalizacją, producent przesłał mi poprawkę do oprogramowania… ale ja miałam jechać w trase a nie bawić się w naprawianie sprzętu! towar oddałam i pojechałam z mapą, ale kasy za wadliwy towar do tej pory nie mam zwróconej. ciekawe jest to, że oprogramowanie ma wadę fabryczną a sprzedaje się ten towar jako pełnowartościowy.

    Odpowiedz
  12. zoltar

    Najciekawsze jest to,że ludzie i tak kupują pomimo że te firmy wysyłkowe mają multum negatywów.
    Wole dać parę złotych więcej i kupić w sklepie stacjonarnym, jeżeli dany produkt jest kosztowny.
    Ludzie jak muchy ciągnął , bo promocja darmowa wysyłka i inne pierdoły.
    Na Allegro te same historie.

    Odpowiedz
  13. Kamil

    Uwaga!
    Agito.pl sprzedaje prawdopodobnie niepełnowartościowe towary (drugiego gatunku) lub pochodzące ze zwrotów albo ekspozycji. Napisałem zapytanie o podejrzanie niską cenę tego produktu na tle sklepów konkurencji: http://www.agito.pl/zuma-line-lampa-wiszaca-crystal-p0076-05l-2545-940665.html / http://www.ceneo.pl/13258534 i nie dostałem odpowiedzi, a pisałem kilkakrotnie. Telemarketerzy także nie są w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Mój znajomy kupił u nich lampę z tej serii i na kloszu miał liczne skazy. Nie było propozycji wymiany (reklamacji), jedynie zwrot na koszt kupującego. Uważam, że takie praktyki w tak dużym sklepie są niedopuszczalne. Odpowiednia informacja powinna być zawarta w opisie przedmiotu. Odradzam zakupy w tym sklepie.

    Odpowiedz
  14. gres

    nie rozumiem tych głupich opiń!
    już wiele rzeczy zamówiłem u nich i żadnego problemu nie mam, mało tego jestem bardzo zadowolony z miłej obsługi żetelnego opisu i szybkiej wysyłki.
    który sklep wysyla tak szybko zamówienie pralki złożyłem w niedziele około godziny 19 a pralka juz była u mnie w poniedziałek około 13 a mieszkam kolo piły, była wysłana z błon kolo warszawy. Mało tego sprzęt oryginalnie zapakowany na palecie.

    Odpowiedz
  15. torumo

    Agito – sprzedają towar którego nie mają, piszą że wysłali towar a tego nie zrobili. Mają czas na realizację zamówienia – 40 DNI !!! Ja czekałem na realizacje dwa tygodnie i cierpliwość mi się skończyła dla tego nieuczciwego sklepu. Zanim kupicie coś na AGITO dwa razy się zastanówcie. Ja nie polecam.
    Do tego kontakt masakra, może macie szczęście i się dodzwonicie a na maile może ktoś odpisze.

    Odpowiedz
  16. merchant

    Powiem tak z tym sklepem ktos powinien zrobic w koncu porzadek…. nie moze byc tak ze wielki sklep oszukuje tysiace konsumentów!!!!!!!!!!!!
    Zamowilem laptopa i zasilacz…. po 2 tygodniach czekania na jakakolwiek reakcje z ich strony zlozylem rezygnacje z zamowienia…. nadal brak odpowiedzi….zaczaem czytac opinie na necie i dowiedzialem sie ze to zwykli oszuści i jak juz cos wysylaja to uszkodzony towar i faktycznie doczytalem w malym drukiem ze towar pochodzi z jakichs tam reklamacji czy cos, niewazne….. dalej…..zakupilem ten sam towar w komputroniku i dostalem zamówienie następnego dnia bez problemów….. dalej Mija 3 tydzien i dostaje SMS od Agito ze towar juz przekazany kurierowi… nie moge sie oczywiscie do nich dodzwonic bo to głuchy telefon i oczywiscie za kazdym razem (pewnie specjalnie) nie odbieraja, i nie mozna telefonicznie zlozyc rezygnacji. Czytalem ze oni ludzia robia probemy i wysylaja jakies nakazy platnosci itp… jezeli ja dostane takie cos to pierdole i dolaczam sie do pozwu zbiorowego bo to zwykle pospolite oszustwo i marnowanie ludzia czasu!!!!!!!! Pocalujcie mnie w dupe skurwysyny z agito jeszcze raz zobacze jakiegos kuriera to do laczam sie do pozwu zbiorowego piszcie merchant1111@wp.pl

    Odpowiedz
  17. Mariusz

    dołanczam sie do tych opinii .
    Zdecydowanie przestrzegam !!!!!!!!!! żeby robić tam zakupy bo niska cena to wszysko co maja do zaoferowania i w pakiecie same nieprzyjemności i problemy w razie jak towar okaże się wadliwy .
    podpisuję sie rekami i nogami po wyzwiskami pod ich kierunkiem .
    Pozytywne opinie są albo pisane przez nich albo znajdą sie osoby które niemiały problemów z produktami tam zakupionymi.
    Kupiłem do firmy drukarkę-fax który popsuł sie 3 razy w ciągu 3-ech miesięcy ( defacto HP uwaga )
    przysługuje mi prawo rękojmi – ale AGITO !!!! udaje Greka. Oddałem sprawę do prawnika – prawdopodobnie sprawa skończy sie w sądzie.
    Odradzam zakupy w tym sklepie.

    Odpowiedz
  18. max

    towar zamówiony i dostarczony nie ten co trzeba zgłosiłem reklamację i oddałem i nagle zanikło jaki kolwiek kontakt z nimi nawet nie odpowiadają na mejla i zero towaru i kasy

    Odpowiedz
  19. Agata

    Ja kupiłam perfumy za ponad 300 zł…otrzymałam co prawda w miarę szybko, ale jakieś dziwne mi się wydawały od początku. Niestety były to moje pierwsze tego typu perfumy, więc zrzuciłam na karb nieobeznania z tematem. Teraz gdy dostałam drugie takie mogę ze 100% pewnością powiedzieć że wydałam 329 zł w Agito na podróbkę. Bardzo dobra podróbka jest w stanie zmylić laika. Nigdy więcej żadnych zakupów tam nie dokonam.

    Odpowiedz
  20. P.Gdynia

    Nie Polecam !!!

    Zakupiłem kartę wartości 350zł oczywiście od razu za nią płacąc. Po 2 dniach kurier przyjechał z paczką i było by wszystko ok gdyby nie fakt że w paczce była karta ale model o wartości 60 zł. Jakie było moje zdziwienie. Ale nic czasem zdarzają się pomyłki. Zadzwoniłem, bardzo uprzejmy pan przyjął informację i zapewnił mnie że jeśli ją odeśle to jeszcze tego samego dnia wyślą do mnie tą zamówioną. Po rozmowie otrzymałem email z całą listą jak zapakować paczkę co robić czego nie robić i jak wysłać. Za jakiś czas dostałem email ze musze porobić zdjęcia tej karty którą niby pomyłkowo wysłali. Co chwile musiałem wysyłać jakieś informacje np. o przesyłce nr. listu przewozowego itd.. Co chwile coś i cały czas musiałem poświęcać temu czas tak jakbym to ja zawinił. Po paru dniach przyszedł email że przesyłka dotarła do Agito ale nie dostałem informacji żeby cokolwiek zostało do mnie wysłane. Na drugi dzień napisałem email a odpowiedz była taka ” mamy 3 dni na rozpatrzenie reklamacji ” ? Teraz się poczułem jakbym to ja chciał ich oszukać. Następnego dnia zadzwoniłem i odebrała jakaś przestraszona kobieta która poinformowała mnie że tak naprawdę to karta jaką zamówiłem nie znajduje się na stanie i już tam się nie pojawi ? Stwierdziła że chyba zwrócą mi pieniądze. Kolejnego dnia otrzymałem email z opisem co mam napisać żeby zwrócono mi pieniądze. Po wysłaniu nr konta czekałem kolejne 4 dni na zwrot gotówki. Cała transakcja trwała 2 tygodnie a tak naprawdę nic w końcu nie kupiłem. Mam poczucie że ktoś miał nadzieje że się nie zorientuje że ten 6 krotnie tańszy model to nie to co zamawiałem niestety się nie udało. I szkoda moich 2 tygodni czekania na produkt widmo ale czytając inne opinie to stała praktyka tego sprzedawcy !
    NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE !!!
    KOMPLETNIE NIE POLECAM !!!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *