Jeżeli Twój Mac ma problemy z połączeniem z serwerem pulpitu zdalnego i wyświetla komunikat:
Usługa Podłączanie pulpitu zdalnego nie może zweryfikować tożsamości komputera, z którym chcesz nawiązać połączenie.
wygląda to mniej więcej tak:
spróbuj zastosować takie rozwiązanie:
1. Usuń plik RDP, który został prawdopodobnie utworzony po nieudanej próbie nawiązania połączenia. Plik będzie w katalogu:
/user/{username}/Documents/RDC Connections
chodzi o np. taki plik (Default.rdp):
2. Jeszcze raz uruchom podłączanie pulpitu zdalnego i upewnij się, że w pole DOMENA jest puste. (Niestety nie dysponuję polską wersją tego okna, ale angielska powinna pomóc zidentyfikować pole, które należy wyczyścić)
Rozwiązanie jest sprawdzone pomiędzy Mac i Windows Server 2008R2 – i działa!
A czy ktoś miał taki błąd:
http://i.imgsafe.org/cb1f58c1c2.png
Certyfikat lub skojarzony łańcuch jest nieprawidłowy.
MacOS Sierra świeżo zainstalowany. Po instalacji wystąpiły błędy.
Mam dokładnie ten sam błąd na zdalnym pulpicie na MacOS Sierra. Na El Captain chodziło, ale już nie chodzi.
https://rink.hockeyapp.net/apps/5e0c144289a51fca2d3bfa39ce7f2b06/
proszę użyć tego
Sprawdziłem działa
Dzięki Ziomku enedue!!!
Faktycznie działa – super wielka moc :D Mój system to macOS Sierra 10.12.2 (16C67)